Træningsuge 2: Få faste baller og lår med 5 effektive øvelser

0

Slip for timevis af træning i fitnesscentret og skyd genvej hjemme på stuegulvet, med 5 effektive øvelser for mere faste baller og lår. Følg GO Beautys super-effektive program i 12 uger og få en mere fast, tonet og slank krop.

Kom i dit livs form på kun 12 uger!

Første træningsuge er nu forbi og vi håber du er klar til at træne lår og baller denne uge. Følg dit træningsprogram 4-5 gange om ugen og spis hertil en varieret sund kost. Hvis du føler disse guidelines, så garantere vi at du vil opnå et fantastisk resultat.

Husk altid din opvarmning!
Du kan bruge den samme opvarmning hver uge da hele kroppen varmes op med disse øvelser. Personlig træner og boksecoach Timmy Kimose guider dig igennem alle øvelser sammen med Mille Thau.

opvarmingsoevelser-video
Læs mere om dine trænere og forløbet her >>

5 effektive øvelser

Her giver vi dig lidt tips og tricks til at udføre alle øvelserne korrekt.

ØVELSE 1:
Lunges med vægtbold. (Sliders kan benyttes).
Intensitetsgrad: Vægtgenstand kan justeres efter styrke samt ved brug sliders vil øvelsens sværhedsgrad øges.
Bemærk: Vær opmærksom på, at det forreste knæ bøjes ca. 90 grader og at knæet holdes lodret over anklen når du synker ned i øvelsen.

ØVELSE 2:
Plankebjørn med benløft.
Intensitetsgrad: Ønskes en øget sværhedsgrad, løftes begge knæ ca. 3 cm over gulvet, under hele øvelsen.
Bemærk: Sug navlen ind til rygraden og spænd godt op i maven. Hoften holdes stabil ved hvert løft.

ØVELSE 3:
Planke med armstræk.
Intensitetsgrad: Holdes knæende i gulvet vil øvelsen kunne udføres nemmere.
Bemærk: Sørg for at være stabil i hele kroppen. Spænd i baller, mave og ryg. Vær opmærksom at du ikke falder sammen i lænden. Hold kroppen så stille som muligt, når armene løftes.

ØVELSE 4:
Glute bridge. (Sliders kan benyttes).
Intensitetsgrad: Ved brug af Sliders vil øvelsen være hårdere.
Bemærk: Spænd op i bækkenbunden og sørg for at lysken holdes oppe under hele øvelsen.

ØVELSE 5:
TRX row med squats.
Intensitetsgrad: Ønskes højere puls sættes der et hop på når du rejser dig fra din squat eller jump squat.
Bemærk: Brystet skydes frem og træk skulderne godt tilbage når du trækker dig op i TRX’en.

Rigtig god fornøjelse!
GO Beauty, Timmy og Mille

SE OGSÅ TRÆNINGSVIDEOEN UGE 1 HER >>

Video kredit: Kasper Serup Christensen

Du kan få flere skønhedstips på gobeauty.dk og i GO Beauty magasinet.
Du kan også følge GO Beauty på:
FACEBOOK
 @gobeautydk INSTAGRAM @gobeautydk YOUTUBE GO Beauty

Share.

Leave A Reply