Comfort Zone
Comfort Zone blev grundlag i Parma, Italien, in 1996 som hudplejelinje under Davines Group, en familieejet virksomhed ejet af Bollati familien. Udviklingen og evolutionen bag Comfort Zone skyldes Præsident Dr. Davide Bollatis vision og videnskabelige baggrund som farmaceut og kosmetisk kemiker, som altid lagde vægt på omfattende forskning og udvikling af produkterne, for at leve op til den bedste standard og hans eget løfte om excellence og mantraet: Skin, Science, Soul.
Comfort Zone viser også social ansvarlighed. Siden december 2015, har de haft fokus på Cambogia med projektet ’Cambogia charity water’ hvor formålet er ved hjælp af Bio sand filtre, at rense beskidt drikkevand.
Skønhed kan ændre menneskers liv
Comfort Zone er med kampagnen i SUSTAIN BEAUTY med til at sætte fokus på mangfoldige skønhedsidealer. Det er deres overbevisning at skønhed kan ses på mange måder, og at der skal være plads til forskellighed. Kampagnen opfordrer alle til at deltage, for med nye inputs og skønhedsopfattelser at gøre verden til et smukkere sted og samtidigt derved at skabe en bredere definition af skønhed.
Det der startede som et forskningslaboratorium og produktionssted, for formuleringer af høj kvalitet, har i dag vokset sig til et internationalt, socialt ansvarligt spa- og hudpleje brand, med prisvindende og professionelle produkter.